HTML

Alakreform a csoda neve

Fogyásom története az alakreform program segítségével.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011.09.19. 13:44 Rencsike26

Az első hét

Az első hetet még nem is tartom igazi update hétnek. :) Úgy is mondhatnám, hogy ez volt a felvezető szakasz.

Ez nem követendő példa, de tennem kellett valamit, hogy kicsit összeszűküljön a gyomrom és ne egyek sokat. Tulajdonképpen hétfőtől péntekig a következő ételeket ettem: füstli, zabkása, friss zöldségek és gyümölcsök, és joghurt.

Napi ötször étkeztem, többször ettem kis adagokat. A reggelim minden nap zabkása volt, nekem ez adta a délig tartó lendületet! :) Számomra hihetetlen felfedezés volt, hogy a zabkása finom. Pedig elsőre nem akartam megenni. De nagyon fincsi. Nekem a fahéjas a kedvencem! :)

Ebédre, gyümölcsöket ettem, vagy friss salátát. Vacsorára füstlit, vagy joghurtot. Hétvégére már engedtem egy kicsit a gyeplőn, és ettem egy kis husit is, de szigorúan csak salátával.

Egy ismerősöm ajánlására még egy dolgot elkezdtem. Algát iszom. :) Tudom, tudom...már hallom is. Megint egy csodaszer...biztosan drága...rossz az íze...büdös....stb.

Ebből csak annyi igaz, hogy nem a legfinomabb, és kicsit tényleg büdi, de azt gondolom, hogy a legfontosabb dolog az egészségünk, és ezért nem árt tenni. Ehhez hozzátartozik a helyes táplálkozás, a mozgás és persze a vitaminok, és egyéb fontos anyagok bevitele a szervezetünkbe!

Én ezzel járulok hozzá az egészségemhez, más meg Activalt szed...ennyi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://alakreformacsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr203238310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása