HTML

Alakreform a csoda neve

Fogyásom története az alakreform program segítségével.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011.09.21. 11:02 Rencsike26

3. hét

szeptember 19. hétfő

R: kimaradt (még kába volt a pocim a sültkrumplis incidenstől)

E: barackleves, gombapaprikás update galuskával (teletál)

V: 3 virsli

Mozgás: 1 óra 12 perc RR

szeptember 20. kedd

R: 3 szelet sonka sajttal, uborkával és paprikával

E: fitt csirkemell csíkok zöldségkörettel (teletál)

V: 3 virsli, torna után ettem még egy joghurtot

Mozgás: kb. 1 óra RR

szeptember 21. szerda:

R: kimaradt

E: húsimádó penne, francia hagymaleves (teletál)

Már reggel elkezdtem a tornát! :) 6-kor kiugrottam az ágyból és az alakreform elejét, 30 percet lenyomtam. Gyors pancsi, és már mentem is dolgozni! Jó volt így ébredni!!! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://alakreformacsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr873242916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása