HTML

Alakreform a csoda neve

Fogyásom története az alakreform program segítségével.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2011.09.21. 10:27 Rencsike26

2. hét

szeptember 12. hétfő

R: 2 zabpelyhes süti

E: Csirkemelles spagetti (teletál-update 1)

V: 3 füstli

1 óra 15 perc Zumba :)

Jaj, de jó volt.....

szeptember 13. kedd

R: kimaradt

E: paradicsomos káposztafőzelék fasírozottal (teletál-update 1) és 1/2 adag update 1 csokitorta

V: 3 füstli mustárral

Mozgás: 85 perc Rubint Réka (napii 20 perc....)

Jaj, de fájt...mégis jobban esett, mint a Zumba! :)

Szeptember 14. Szerda

R: 1 joghurt E: Roston pulykamell falatok, update spagetti Arrabiata (paradicsomos, fűszeres, enyhén csípős)(teletál-update 1)V: na, itt volt egy kis bűnözés, ettem egy kis chipset... :(Mozgás: kb. 1 óra séta

Szeptember 15. csütörtök

R: 3 szelet sonka, 3 szelet sajt, friss zöldséggel E: Gombás fitt pulykamell ragu, update tarhonya (teletál-update 1)V: nem túl későn egy kis gyümit ettem

Szeptember 16. péntekR: 1 joghurtE:Gödöllői töltött sovány csirkecomb, párolt káposztával (teletál-update 1)V: 2 füstli, és egy szelet update 1 fasirtMozgás: nem volt

 

Szeptember 17. szombatR: 1 joghurtE: update fasirt mustárralV: cukkinis update 1 lapcsánka (ez a párom nagy kedvence)Mozgás: kimaradt

Szeptember 18. vasárnapR: kimaradtE: sajtos tejfölben sült csirkemell, és itt volt egy kis bűnözés...sültkrumpliEgyszerűen nem tudtam megállni, annyira kívántam, de utána jött is a feketeleves, mert a krumpli nagyon megterhelte a gyomromat, és jó 3-4 órára teljesen kiütött. Rettenetes gyomorgörcs, hányinger... Tanulságos volt, többet ilyet nem csinálok.V: 1 joghurtM: 1 óra 12 perc RR

 

Összességében egész jó hetet zártam. Mondjuk volt 2 bűnözés, amire nem vagyok túl büszke. A héten 3-szor mozogtam. Jövő hétre kicsit bekeményítek majd! :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://alakreformacsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr953242855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása