HTML

2011.09.19. 12:46 Rencsike26

Így kezdődik minden...

Elhatároztam magam.

2011. szeptember 5-én úgy ébredtem, hogy elég volt.

Az én történetemhez hasonlókat sokat olvasgattam Rubint Réka weboldalán. "Sosem voltam vékony alkat." "Duci voltam, mióta az eszemet tudom...".

Sajnos, így vagyok ezzel én is. Gyerekkoromban még nem is volt annyira vészes a dolog, a középiskolában indultam inkább hízásnak. Nem mozogtam semmit, még a busz után sem voltam hajlandó futni...inkább megvártam a következőt.

Ez odáig fajult, hogy mire főiskolás lettem olyan 70 kg körül mozogtam. (Na, most jöhet a jaj, csak ennyi más 100 kg....) De az alig 160 cm-es magasságomhoz ez nagyon sok volt.

A főiskola végére sikerült 64-re letornáznom. Az azóta eltelt 5 évben hol 70 vagyok hol 65. Folyamatosan jojózok a kettő között. Kipróbáltam már nagyon sok mindent a Pálma levél szirupos léböjt kúrán át a 90 napos diétáig. Egy időben még arra is rá tudtam venni magam, hogy eljárjak edzőterembe, de az e lendület sem tartott tovább 1 hónapnál.

Sokáig nem néztem szembe a tényekkel. Azt mondogattam magamban, nem is olyan sok az a 65 kg (ez a jelenlegi súlyom). De mégis az. Lóg a karom, hurkás a hasam, persze a hátam is. A lábam pedig olyan szinten "zsirkás", hogy az érettségim óta nem volt rajtam szoknya sem, és rövidnadrágot sem hordok. Hozzáteszem, akkor sem kellett volna... :)

Na, de ennek vége. Azt hiszem eddig azért nem sikerült lefogynom, mert nem is akartam igazán. A lelkem mélyén szerettem azt a duci lányt, aki este 11-kor fagyit meg chipset ehet a párjával, mert ő így is szereti. Rájöttem, elsősorban magamnak kell megfelelnem!!!!

Egy másik ok az lehet, hogy nem igazán találtam meg azt a módszert, ami megfelelt volna számomra.

Sokszor hallottam az update módszerről. De őszintén megmondom hülyeségnek tartottam. Tartott ez mindaddig, míg igazán meg nem ismertem, és rá nem jöttem, hogy ez nem egy divatos diéta, ez nem egy fogyókúra, ez egy életmód.

Először megvettem egy-két könyvet, és elolvastam. Aztán megpróbáltam kitalálni, hogyan tudom hasznosítani az olvasottakat, és hogyan tudnám én élni ezt az életmódot.

És, sikerült kiokoskodnom. :)

Kidobtam mindent a konyhámból, ami 3-as kódú volt. Száműztem a cukrot, a lisztet, rizst, tésztákat, és minden olyan élelmiszert, ami egészségtelen...

Ezután feltöltöttem újból a konyhát. :)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://alakreformacsoda.blog.hu/api/trackback/id/tr143238195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása